При отриманні пошти, користувач не отримує квитанції та податкові документи.


Необхідно перевірити наступне:
• Коректність налаштування проксі-сервера у програмі, якщо він є (меню «Головне меню» - «Адміністрування» - «Параметри системи» - «Налаштування проксі»).

• Налаштування антивірусу і брандмауера - вони не повинні блокувати роботу програми.

• Завантаженість поштової скриньки (в 1С:Звіт потрібно використовувати окремо виділену поштову скриньку) її необхідно очистити від старих листів. Подивитися, яка поштова скринька використовується, можна в меню «Головне меню» - «Адміністрування» - «Параметри системи» - «Електронна пошта».

Також, потрібно в меню «Головне меню» - «Адміністрування» - «Параметри системи» - «Електронна пошта» - натиснути кнопку «Перевірити з’єднання», з’єднання повинно проходити успішно.

• Доступність ресурсів по вказаному порту на комп'ютері, куди встановлено 1С:Звіт:
  1. Cервер обміну первинними документами/єдиний довідник контрагентів: (http://docflow.ezvit.com.ua) 185.149.40.62:80
  2. Головний сайт продукту: (https://www.1c-sed.com.ua) 185.79.244.88:80, 185.79.244.88:443
  3. Сервіс налаштуваня отримання первинних документів. Передача/отримання звітів з веб-сервісу СОТА: (https://sota-buh.com.ua) 185.149.40.57:443
  4. Шлюз ДФСУ: (http://217.76.198.151) 217.76.198.151:80
  5. Шлюз ДСС: (http://directzvit.ukrstat.gov.ua) 195.230.128.103:80
  6. Шлюз МЕРТУ: (http://prozvit.intelserv.kiev.ua) 212.90.163.21:80
  7. Шлюз ФСС з ТВП: (http://91.142.165.86) 91.142.165.86:80
  8. Шлюз КМДА: (http://77.88.192.114) 77.88.192.114:80
  9. Сервер обміну розрахунками коригувань ДФС: (http://obmen.sfs.gov.ua) 217.76.198.135:80
  10. Сервери вхідної/вихідної пошти, які вказані в налаштуваннях програми
  11. АЦСК "Україна": (https://uakey.com.ua) 212.90.186.150:443
  12. При використанні ЕЦП інших АЦСК необхідно надати доступ до адрес TSP, OCSP, CMP відповідних центрів

• Умови одночасного використання різного програмного забезпечення. Іноді користувачі, одночасно використовують два програмні забезпечення Медок та 1С:Звіт або декілька встановлених екземплярів 1С:Звіту, які працюють з одним підприємством. У цьому випадку квитанція або податковий документ можуть потрапити не в те програмне забезпечення, в яке очікує користувач. Прийом проходить по коду ЕДРПОУ, документи потраплять в ту програму, в якій першочергово виконано дію «Отримати повідомлення». Для запобігання вказаної проблеми рекомендується використовувати одне програмне забезпечення Медок або 1С:Звіт. Якщо все ж таки використовуються обидва програмні забезпечення, необхідно у програмі Медок вимкнути автоматичний прийом пошти.

• У разі виникнення проблем з отриманням розрахунків коригувань від контрагентів, необхідно у меню «Параметри системи» - «1С:СЕД» встановити прапор «Сервер ДФС»
У контрагента повинні бути аналогічні налаштування.